دانش آموز ،خانواده ،و تفکر یژوهشی گام سوم 14خرداد ماه کلباسی
نوشته شده توسط : الهه کلباسی

3-کفه های ترازو

تصویر ترازو همیشه یادآور توازون و تناسب است . در ارائه ی تکالیف پزوهشی و نیز در سایر انتظارات آموزشی از -

دانش آموزان هر اندازه میزان تطابق آن با علاقه مندی و توانایی دانش آموزان بیشتر باشد به همان اندازه از اثر -

بخشی بالاتری بر خوردار خواهد بود این امر به معنای ان است که تطابق بیشتری میان علاقه مندی دانش آموزان -

و آن چه در آموزش از آنان انتظار می رود ایجاد شود.

علاوه بر این تکالیف پزوهشی دانش آموزان می بایست در حد توانایی آنان باشد . هنگامی که از دانش آموز --

می خواهیم در باره ی موضوعی خاص به جمع آوری اطلاعات از چند منبع اقدام کند در حالی که او یاد نگرفته است

چگونه و از چه منبعی این کار را انجام دهد این کار کوچک ترین نفعی برای وی در بر نخواهد داشت و تنها نتیجه ی به

به دست آمده خدمتی است که به مراکز انجام امر رایانه ای صورت می گیرد.

                                                                         به امید روز دیگر و گامی دیگر

                                                                                        کلباسی





:: بازدید از این مطلب : 1711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 / 3 / 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: